Dag 41: 22 sept. Fiano Romano - Prima Porta - 42km - Reisverslag uit Prima Porta, Italië van Rens en Yvonne Korver - WaarBenJij.nu Dag 41: 22 sept. Fiano Romano - Prima Porta - 42km - Reisverslag uit Prima Porta, Italië van Rens en Yvonne Korver - WaarBenJij.nu

Dag 41: 22 sept. Fiano Romano - Prima Porta - 42km

Door: Rens en Yvonne

Blijf op de hoogte en volg Rens en Yvonne

22 September 2008 | Italië, Prima Porta

Vanmorgen voor de laatste keer alle tassen op de fietsen geladen, morgen fietsen we zonder bagage naar Rome. Ook vandaag weer flink wat heuvels en zijn dat klimmen nu echt zat! We blijven hier op camping Tiber en omdat het weer goed is, hebben we ons tentje toch maar opgezet. In de winkel een snoer en lamp gekocht, dus het vroeg donker worden is opgelost. Nu we er haast zijn, komen we meer Reitsma-fietsers tegen en zijn dus niet de enigen.

• 22 September 2008 - 19:48

Ton:

Zal wel wennen zijn zo zonder bagage fietsen! Dan lijkt het net of je steeds met de rem erop hebt gefietst, veel plezier in Rome nog!

• 22 September 2008 - 19:59

Cees En Corrie.:

Wat een geweldige prestatie!!!
    Heel veel plezier in Rome!We zien de foto's wel. Groetjes.

• 23 September 2008 - 08:21

Anja Hensen:

Goedemorgen,

We hebben jullie reis van dag tot dag gevolgd, en vinden het een geweldige prestatie, met al die hoogtes voor de wielen,Brrrrr.
    Mooie foto's gemaakt zodat we mee konden kijken wat er zoal onderweg te beleven viel.
    Nog een fijne tijd in Rome en een goeie terug reis.

Groetjes Peter en Anja Hensen( uit Rozenburg)

• 23 September 2008 - 08:37

Kees En Christel:

Van harte gefeliciteerd met jullie geweldige prestatie!! Wij hebben vol bewondering jullie tocht van dag tot dag gevolgd. Ga lekker genieten in Rome en een goede reis terug. Heel veel groeten.

• 23 September 2008 - 09:55

Gerard En Karin:

De laatste etappe, lekker zonder zware bepakking op naar Rome. Van Harte Gefeliciteerd met het behalen van deze monstertocht! Veel plezier.

• 23 September 2008 - 10:04

Annie:

Rens en Yvonne
    Gefeliciteerd dat jullie het volbracht hebben ROME
    Hardstikke goed hoor

• 23 September 2008 - 13:51

Jolande:

Gefeliciteerd, eindelijk in Rome aangekomen!!!
    Fijne tijd in Rome,hopelijk blijft het weer ook goed. Groeten Jolande

Rens en Yvonne

Van Rozenburg naar Rome. Al heel lang geleden hadden we het plan om vanuit Rozenburg naar Rome te fietsen. Dit jaar hebben we besloten dat het er nu maar van moest komen. We hebben veel op internet opgezocht en gelezen over de ervaringen van anderen en hadden 2 opties om te gaan: het voorjaar of het najaar. Wij hebben voor deze laatste optie gekozen en de planning is dat we nu op maandag 11 augustus 2008 zullen vertrekken. Op het overzichtskaartje (Reitsma_route) is de fietsroute te zien die we zullen volgen en die is beschreven in de routebeschrijvingen van Hans Reitsma. We vertrekken vanuit Rozenburg naar Rucphen, waarna we via de LF ScheldRijnRoute naar Venlo rijden en daar komen we dan op de route van Reitsma. We vervolgen onze tocht door Duitsland en hebben dan bij Tübingen een korte onderbreking, want dan zijn we vlak bij onze kleinkinderen. Daarna gaat het richting Bodensee, dan beginnen ook de serieuze beklimmingen. Vanaf Trento zijn er een twee keuze mogelijkheden wat betreft de route, wij zullen zeer waarschijnlijk voor de minst zware route kiezen en dus via Venetië en Ravenna naar Rome rijden.

Actief sinds 30 Juli 2008