Perth - Reisverslag uit South Perth, Australië van Rens en Yvonne Korver - WaarBenJij.nu Perth - Reisverslag uit South Perth, Australië van Rens en Yvonne Korver - WaarBenJij.nu

Perth

Blijf op de hoogte en volg Rens en Yvonne

13 November 2015 | Australië, South Perth

Ondanks de aswolk boven Lombok is het gelukt en zijn we vanmorgen vroeg, heel vroeg .... vertrokken. Om 03.00 opgestaan, om 04.00 op het vliegveld en na het inchecken een ontbijtje genomen bij La Place.
Bij aankomst in het Central Caravan Park, nog even moeten wachten op de schoonmaak van onze cabin, want we waren iets te vroeg.
Vanmiddag met de bus naar het centrum .... telefoonkaart kopen, fietsen huren en even op een terrasje bij een groot glas bier, deze blog schrijven want de WiFi op het park is rusak (kapot)
Het is dus even behelpen en voorlopig geen al te lange reisverslagen, want het typen op de tablet is iets te behelpen.
Ons onderkomen, de cabin, is heel basic maar voldoet verder prima.
Groetjes van ons uit een wereldstad, wel even omschakelen na al het brommergeweld op Bali.

• 13 November 2015 - 09:09

Corrie En Cees:

Wat fijn, te horen dat jullie aan het Australische avontuur beginnen! Heel veel plezier!!! XXX

• 13 November 2015 - 13:27

Gerard En Helma:

fijn dat jullie ondanks de as aan jullie avontuur kunnen beginnen.
    Fijne reis!!! groetjes

• 13 November 2015 - 14:30

John Bucking:

Heerlijk dat jullie zijn vertrokken, toen wij opstonden hebben we gelijk aan jullie gedacht.
    We hoorden verder niets en hoorden vliegtuigen overgaan dus we dachten dit zit wel snor.
    We zullen jullie verder volgen en jullie horen wel weer van ons, heel veel plezier en 'n lieve groet
    John en Ineke.

• 13 November 2015 - 19:13

Fritz En Marianne:

Leuk zo'n reis!
    wij genieten met jullie mee via het verslag.
    Veel plezier en groeten

Fritz en Marianne

• 13 November 2015 - 19:13

Fritz En Marianne:

Leuk zo'n reis!
    wij genieten met jullie mee via het verslag.
    Veel plezier en groeten

Fritz en Marianne

• 13 November 2015 - 19:35

Jan En Annemiek:

Hallo yvonne en Rens,
    Fijn om te lezen dat jullie goed aangekomen zijn Perth.
    Nu gaat de echte reis met de camper beginnen.
    Een hele fijne reis en we zullen volgen.

Annemiek en jan

• 14 November 2015 - 12:22

Trix En Andre:

Fijn dat jullie aangekomen zijn in perth . Het avontuur gaat beginnen, wij gaan via deze site ook een beetje meegenieten. Groetjes en liefs van ons.

• 14 November 2015 - 12:56

Gerty Geerts:

Rens en Yvonne , ik wens jullie heel veel reisplezier daar in Australië ! Veel groetjes vanuit Portugal van Gerty & Raymond .

Rens en Yvonne

Van Rozenburg naar Rome. Al heel lang geleden hadden we het plan om vanuit Rozenburg naar Rome te fietsen. Dit jaar hebben we besloten dat het er nu maar van moest komen. We hebben veel op internet opgezocht en gelezen over de ervaringen van anderen en hadden 2 opties om te gaan: het voorjaar of het najaar. Wij hebben voor deze laatste optie gekozen en de planning is dat we nu op maandag 11 augustus 2008 zullen vertrekken. Op het overzichtskaartje (Reitsma_route) is de fietsroute te zien die we zullen volgen en die is beschreven in de routebeschrijvingen van Hans Reitsma. We vertrekken vanuit Rozenburg naar Rucphen, waarna we via de LF ScheldRijnRoute naar Venlo rijden en daar komen we dan op de route van Reitsma. We vervolgen onze tocht door Duitsland en hebben dan bij Tübingen een korte onderbreking, want dan zijn we vlak bij onze kleinkinderen. Daarna gaat het richting Bodensee, dan beginnen ook de serieuze beklimmingen. Vanaf Trento zijn er een twee keuze mogelijkheden wat betreft de route, wij zullen zeer waarschijnlijk voor de minst zware route kiezen en dus via Venetië en Ravenna naar Rome rijden.

Actief sinds 30 Juli 2008