Bremer Bay dag 21 - Reisverslag uit Bremer Bay, Australië van Rens en Yvonne Korver - WaarBenJij.nu Bremer Bay dag 21 - Reisverslag uit Bremer Bay, Australië van Rens en Yvonne Korver - WaarBenJij.nu

Bremer Bay dag 21

Blijf op de hoogte en volg Rens en Yvonne

03 December 2015 | Australië, Bremer Bay

Vanmorgen hebben we niet veel gedaan, vannacht had het geregend en in de ochtend miezerde het nog. Ik (Rens) vond dit een goede gelegenheid om de camper gelijk maar even schoon te maken, want dat was wel nodig na alle gravel van gisteren. In de middag begon het wat op te klaren en we wilden nog wat multi caches doen, dus de stoute schoenen aangetrokken en gaan wandelen. Het was windstil en de temperatuur was goed, dus prima wandelweer. Onderweg naar de laatste cache hoorden we het al flink rommelen. Na het vinden van deze cache zijn we snel richting camping gelopen en ja … net voor we er waren begon het al wat te regenen.
Vandaag dus een luie dag en een dagje eReader :}
Vandaag helaas niet zo veel foto’s, wel van een mooi uitzicht (op weg naar de cache) maar deze keer geen stralend blauwe lucht, maar de onweersbui die er aan kwam. En een foto van Yvonne met de cache op het uiterste puntje van Bremer Bay. Morgen gaan we richting Albany.

• 04 December 2015 - 02:23

John En Ineke Bucking:

Hallo lieve mensen,

Dus jullie hebben 'n rustig dagje gehad, ook wel eens prettig.
    Niet veel maar wel weer mooie foto's weer leuk om te zien.
    Het ga jullie goed en verder veel reisplezier.

Hartelijke groeten John en Ineke.

Rens en Yvonne

Van Rozenburg naar Rome. Al heel lang geleden hadden we het plan om vanuit Rozenburg naar Rome te fietsen. Dit jaar hebben we besloten dat het er nu maar van moest komen. We hebben veel op internet opgezocht en gelezen over de ervaringen van anderen en hadden 2 opties om te gaan: het voorjaar of het najaar. Wij hebben voor deze laatste optie gekozen en de planning is dat we nu op maandag 11 augustus 2008 zullen vertrekken. Op het overzichtskaartje (Reitsma_route) is de fietsroute te zien die we zullen volgen en die is beschreven in de routebeschrijvingen van Hans Reitsma. We vertrekken vanuit Rozenburg naar Rucphen, waarna we via de LF ScheldRijnRoute naar Venlo rijden en daar komen we dan op de route van Reitsma. We vervolgen onze tocht door Duitsland en hebben dan bij Tübingen een korte onderbreking, want dan zijn we vlak bij onze kleinkinderen. Daarna gaat het richting Bodensee, dan beginnen ook de serieuze beklimmingen. Vanaf Trento zijn er een twee keuze mogelijkheden wat betreft de route, wij zullen zeer waarschijnlijk voor de minst zware route kiezen en dus via Venetië en Ravenna naar Rome rijden.

Actief sinds 30 Juli 2008