Cervantes dag 4 - Reisverslag uit Cervantes, Australië van Rens en Yvonne Korver - WaarBenJij.nu Cervantes dag 4 - Reisverslag uit Cervantes, Australië van Rens en Yvonne Korver - WaarBenJij.nu

Cervantes dag 4

Blijf op de hoogte en volg Rens en Yvonne

16 November 2015 | Australië, Cervantes

Vanmorgen al heel vroeg op pad om naar het KEA Camper depot te gaan.
We waren er iets te vroeg, maar dat was geen probleem en de camper stond al klaar. Een prachtige camper en zoals gereserveerd niet ouder dan 1 jaar, maar deze was nog jonger, want er stond amper 4000km op de teller, maar later meer hierover.Na het nodige papierwerk en een rondleiding/instructie konden we op pad.
Allereerst even in Perth naar de IGA om boodschappen in te slaan en nadat dit gebeurd was, konden we de weg op.
Het was een verademing om Perth en het drukke verkeer achter ons te laten. De highway was rustig en naar mate we verder noordwaarts kwamen, een mooi landschap, met in de buurt van Cervantes heel bijzondere, spierwitte zandverstuivingen in het landschap.
We waren redelijk vroeg op de camping in Cervantes en dat kwam goed uit, want het inrichten en alles een plekje geven, is toch even puzzelen.
En we zouden iets voor 6 uur 's avonds alweer op pad gaan, want we hadden de 'Pinnacles' op het programma staan, en dat is met ondergaande zon best de moeite waard om te bezichtigen en te fotograferen.Uiteindelijk waren we om half acht thuis, dus is het maar een eenvoudige warme hap geworden. :)
De volgende dagen moeten we het toch maar wat rustiger aan doen, na 2 dagen van ruim 12 uur!

• 16 November 2015 - 14:26

Jan En Anneke:

Hallo Rens en Yvonne,

We hebben jullie fietstochten in Perth gevolgd zag en weer zeer sportief uit. Ook de camper lijkt prima in orde.
    We hopen dat jullie een fijne tijd hebben.

Hier gaat alles goed toe zover. Anneke heeft gehoord dat de Pet-CT-scan geen uitgezaaide tumoren heeft opgeleverd, ook de MRI, de torax en de levelscan waren goed. Alleen de botscan had een plekje opgeleverd waarvoor de medici geen oplossing hebben. De pijn wordt niet erger en is mee te leven. Morgen moet ik op controle bij de cardioloog voor controle van de laatste twee stent die zijn geplaatst. Alles lijkt in orde geen druk of pijn meer op de borst alleen adem te kort. Ik ga de cardioloog vragen of ik cardio training onder toezicht kan doen.

Nogmaals een fijne tijd en een veilige reis toegewenst,

Jan en Anneke.

• 16 November 2015 - 16:20

Cees En Corrie:

Dat is een heel bijzondere foto! Zo kunnen we ook zien hoe hoog die pinnacles zijn. Jullie camper ziet er ook mooi uit. Dat wordt genieten!!! XXX

• 16 November 2015 - 19:03

Gerard En Helma:

prachtig, lekker genieten
    tot horens

• 17 November 2015 - 02:51

John En Ineke Bucking:

Het is overduidelijk dat jullie 't naar je zin hebben, geniet er maar van.
    Maar denk erom wel plan plan zodat je niet oververmoeid terug komt op Bali.
    Heel veel plezier en tot de volgende keer.

John en Ineke.

Rens en Yvonne

Van Rozenburg naar Rome. Al heel lang geleden hadden we het plan om vanuit Rozenburg naar Rome te fietsen. Dit jaar hebben we besloten dat het er nu maar van moest komen. We hebben veel op internet opgezocht en gelezen over de ervaringen van anderen en hadden 2 opties om te gaan: het voorjaar of het najaar. Wij hebben voor deze laatste optie gekozen en de planning is dat we nu op maandag 11 augustus 2008 zullen vertrekken. Op het overzichtskaartje (Reitsma_route) is de fietsroute te zien die we zullen volgen en die is beschreven in de routebeschrijvingen van Hans Reitsma. We vertrekken vanuit Rozenburg naar Rucphen, waarna we via de LF ScheldRijnRoute naar Venlo rijden en daar komen we dan op de route van Reitsma. We vervolgen onze tocht door Duitsland en hebben dan bij Tübingen een korte onderbreking, want dan zijn we vlak bij onze kleinkinderen. Daarna gaat het richting Bodensee, dan beginnen ook de serieuze beklimmingen. Vanaf Trento zijn er een twee keuze mogelijkheden wat betreft de route, wij zullen zeer waarschijnlijk voor de minst zware route kiezen en dus via Venetië en Ravenna naar Rome rijden.

Actief sinds 30 Juli 2008